Selasa, 05 Maret 2013

1000 Kata Motivasi ampuh/Great! Team

DESKRPSI BIBLIOGRAFI :
1. Title and Statement of Responsibility Area = 1000 Kata Motivasi ampuh/Great! Team:
2. Edition Area = I,IInd Ed, 2010:
3. Material Specific Details Area = Motivation Data area :
4. Publication, Distribution, ETC., Area = Jogjakarta:Penerbit Great! Publiser, 2010:
5. Physical Description Area = Cet I,2009;130 x 190 mm; 166 hlm:
6. Series Area = Education of Islam:
7. Note Area = Bibl. : -, Indeks : -:
8. Standard Number and Terms of Availability Area= 978-979-19788-6-6:
9. Specific number area = 01205200:
10. Deskripsi Area =



Condition is never true. If I put off taking action until all factors are good, I would never do anything. The only way to change my life was to change my mind. If my mind could accept it and my heart can believe it then I am me; doing it. Without inspiration I would perish. For me, the foundation stones for a balanced success are honesty, character, integrity, faith in love, and loyalty. Success for me is that I have achieved success in using the Talent-Talent that God has given me. So, I will succeed in my field when I started to not know, whether I'm working on this is the biggest job in life is to do things that people said we could not do (Dikutipndari: William Feater, et al)

ESKRIPSI BIBLIOGRAFI 1.
1, Judul dan pengarang = 1000 Kata Motivasi ampuh/Great! Team:
2. Cet/Edisi = I,IInd Ed, 2010:
3. Topik/Klasifikasi = Motivasi Data area :
4. Penerbitan = Jogjakarta:Penerbit Great! Publiser, 2010:
4. Diskripsi Fisik = Cet I,2009;130 x 190 mm; 166 hlm:
5. Seri = Pendidikan Agama Islam:
6. Catatan = Bibl. : -, Indeks : :
7. ISBNdan Harga = 978-979-19788-6-6:
8. Nomor Unik = 01205200:
9. Daerah deskrepsi =:
Kondisi memang tak pernah benar. Jika saya menunda mengambil tindakan sampai semua faktor menjadi baik, saya tak akan pernah melakukan apa-apa. Satu-satunya cara untuk mengubah hidup saya adalah dengan mengubah pikiran saya. Jika pikiran saya bisa menerimanya dan hati saya mempercayai itu maka saya bisa me;lakukannya. Tanpa inspirasi saya akan binasa. Bagi saya, batu pondasi untuk sukses yang seimbang adalah kejujuran, watak, integritas, iman cinta, dan kesetiaan. Sukses bagi saya adalah keberhasilan yang saya capai dalam menggunakan telenta-telenta yang telah Allah telah berikan kepada saya. Maka, saya akan meraih sukses dalam bidang saya ketika saya mulai tidak tahu, apakan yang saya kerjakan ini adalah pekerjaan terbesar dalam hidup ini adalah mengerjakan sesuatu yang kata orang-orang tak bisa kita kerjakan(Dikutipndari: William Feater,dkk)

0 komentar:

Posting Komentar